Monday, January 31, 2011

sick of being sick






ma olen olnud nüüd täpselt nädal aega haige. Õnneks on ainult mingi viirus, ei midagi sellist mida algselt kahtlustati. Ma olen terve see nädal sõltunud ainutlt Simpsonitest ja Full houseist, kui neid poleks olnud, oleks ma väga haige, niiet ma tänan Matt Groningut ja kes iganes ka full housei ei teinud. Kuid tegelt ma teen seda postitust käsu peale niiet see ei pruugi üldse põnev tulla, hoiatan juba ette. Kuid ma tahtsin ka seda öelda, et mu südames luusib ka praegu armastus ringi, kuid ma arvan et ma ei hakka sellest kellegile rääkima lihtsalt pidin ära mainima ( : Aaah mu eksklassiõde käib mulle mõnusasti närvidele, ta jagab minuga võõrkeelte võlusid ( :

Mari: tead mis on suka
see on venekeelne s6na

K:ei

M: hahah
see t2hendab bitch
6tle seda tristanile

K:okeei

M: jeeeeeeeei

K: ta pole sees

M:puss
see t2hendab musi rootsi keeles


et siis jah. Muud eriti midagi, mu unenäod lähevad aina imelikumaks. Veel tahtsin ma kirjutada seda, et vahepeal on ära surnud mu isa väga hea tuttav, tahtsin lihtsalt teda tänada, isegi kui ma teda nii väga ei tundnud, ta suutis mu tuju teha 2 korda nii heaks, seda pole veel siiani vist keegi teinud, ega ka vist suutnud. Aitäh.

-karmen

No comments:

Post a Comment