Saturday, January 1, 2011

2011






Minu aasta 2011 esimene päev algas nii et mingi võõras purjus mees kukkus mulle peale, edasi läks ta toast välja ja rohkem ma teda ei näinud. Igati normaalne ja tavaline asi.Kuid aastavahetus möödus phm teiste purjus inimeste üle naerdes :D Kuid oli väga lõbus. Ma olin oma sõbranna juures. Tal on üliarmas väike nelja aastane vend, ta tahtis mängida minuga sellist mängu et tema on kalamees ja mina olen ema.Ma nõustusin kuid umbes 7 minuti pärast tüdinesin ja ütlesin et ma ei taha enam mängida, sellepeale hakkas ta nutma ja karjus et kas ma pean siis terve elu üksi elama (ta arvas et nüüd olen ma päriselt ta naine) edasi pidin ma teda ignoreerima sest ta rippus kuni 00.00ini minu küljes ja nuttis et kas ma polegi tema naine. kuid pärast oli kõik normaalne peaaegu. vaatasime ilutulestikku ja siis kelgutasime umbes kella kolmeni. Väga naljakas oli meil. Aaa, ja muide mu issi oli nii armas ja viitsis mind vedada sinna kohta kus me vaatasime ilutulestikku ehk nõmmel seal kus se suusahüppe "mägi" on. SUUR AITÄÄH ISSI ! Järgmise päeva lõunal läksime uisutama, ma olin jälle väga unlucky ja sain ülihalvad uisud millega ma pidin uisutama u 30 minutit -.-

kuid loodan et teie uusaasta tuli teil naljakas, täis ilutulestikku ja eurot :)
minu oma igataes oli.

ilusat jätkuvat 01.01.2011 teile,
adios

No comments:

Post a Comment