Tuesday, January 4, 2011

disney-power !

Eile oli väga naljakas ja meeldejääv õhtu. Meile pidid tulema külla heleti bff ja riina vana kolleeg oma lastega ning tema tütar on minu klassiõde nüüd. Me tegie shusit. Nemad jõudsid meie juurde varem kuid mõne aja pärast helistas Helmeti bff ja küsis et kuhu te jääte. Selgus et nende arust oleks pidanud toimuma õhtu nende juures. Me olime väga segaduses kuid pakkisime kõik lauapeal oleva shusi materjali väikestesse karpidesse ning läksime. Neil oli sama pidulik laud, kõik ilusasti valmis seatud. Niisiis lisasime ka oma toidu ning tegime shusi ära. Äärmiselt hea oli, ning jälle oli mul selline tunne et ma olen ainus õgard sest keegi teine vist ei võtnud nii palju shusit kui mina :D Magustoiduks oli meil Maria pere toodud shokolaad ja halvaa, need kadusid ja sekundiga jäägitult lauapealt. Pärast andis Helmeti bffi poeg (3aastane) meile disney tegelastega shokolaadi. selle shokolaadi peal oli minul mickey ja marial donald, me olime nii lahedad ja kleepisime need endale käe peale :D. Ma lähen täna tema ja veel paari klassiõega kinno ja me andsime pinky-sweari et me peame need kuni homse päevani peal hoidma.


praeguseks kõik,

Karmen

No comments:

Post a Comment