Friday, January 7, 2011

the place called here

Nii,ma pole ammu bloginud, sest alati m amõtlen et ma ootan veel natuke äkki juhtub veel millest kirjutada kuid nüüd on mul paljud asjad meelest ära läinud. Kuid siit tulevad need asjad mis mul meeles on:

Ma käisin vahepeal oma klassiõdedega kinos ja pärast läksime mäkki. Ja siis juhtus see et ma sain kinnitust ütlusele et kui sul on igav tunned sa et võid ükskõik mida teha, jah meil oli nii hullult igav et me läksime kõigepealt Balti jaama et meie kahe klassivennaga kokku saada ja teha midagi. Nad valetasid, neid polnud seal. Kuid nad ütlesid et me tuleks ühe klassivenna korteri ette ja ootaks seal natuke ja siis nad tulevad ka alla. Oii kui tänulik ma teile olin et me pidime ootama neid seal all umbes 50 minutit ilges kusehädas ja oma varbaid enam tundmata. SUUR AITÄÄH !! kuid kui nad tulid siis nad lasid ilutulestikku ja meil oli lõbus. Pärast läksid nad rimmi ja ma läksin koju. Ma ei viitsinud nende seltskonnas enam olla, ma olin nii külmunud ka niiet ma läksingi.

Järgine päev läksime me sama seltskonnaga meie teise klassivenna Siimu juurde, kes elab nõmmel.Alguses oli kõik väga armas ja kodune, mängisime scrabbelit ja sõime küpsiseid.Kuid pärast läks mu kaks klassiõde ära ja ma jäin kahega sinna veel, Stella ja Johanna-mariaga seal oli veel üks meie klassivend Ruudi. Siiis oli meil ülinaljakas aga ma hakkasin kartma neid :D:D Nad hakkasid meid kiusama ja me olime nii lahedad ja panime neile jääpurijaid krae vahele ja kingade sisse. Siis oli nii et ma läksin Siimu arvutist enda fb ja blogisse ja lugesin teisete blogisid. Ja siis kui ma lugesin Siim lülitas arvuti välja, ma kartsin et ma jäin sisse aga kui ma lülitasin arvuti sisse siis see näitas et ma pole sees . Siis ma jäin rahule ja tegelesin teiste asjadega. Kuid ma ei saa aru, ma vaatasin vist väga valesti ja ma olin kogemata ikkagi sisse jäänud. Neilt tuligi ka üleelmine postitus. Kuid me tegime stella ja johannaga ühe küpsise veega kokku ja siis sõtkusime seda lögaks ja panime seda mingisse kasti kus Siimu mingid täiesti randomid ja mõtetud asjad olid koos. Siis veel panime nende vetsu prilllaua peale seda :)siis ma läksin bussi ootama johannaga, stella läks teise bussi peale me johannaga pidime linna sõitma ja me ootasime bussi nagu mingine tund aega. Sellel ajal sai meist vandaalid :D ma ei lõhkunud midagi ära aga märatsesime ja niisama olime imelikud. siis jõudsin ma koju.

Järgmine päev käisin Gertrudi pool, meil oli vägalõbus aga ma ei mäleta ena eriti väga mis me tegime :D

niiet jah nüüd täna tuli meie juurde minu täditütar Kertu (:

Kand ja varvas kand ja varvas oi kui nunnu oi kui armas

head öskat

No comments:

Post a Comment