Thursday, December 9, 2010

S.O.S - seis on sitt


Täiiesti haigelt stressihohked 1 ja pool nädalat on olnud. Sellest stressist on ka tekkinud imelikud häired nt et ma järsku lambist tunnen et ma minestan kohe ära ja ei saa hingata.
Ma ei teagi mis minu ja Elianni vahelisest sõprusest saab.. mul on probleeme(alati)kuid ma tean et ta loeb mu blogi ja ma ei tahaks siia kõigest nüüd ka kirjutada aga me oleme olnud niiii lähedased , põhimõttleliselt nagu õed ja nüüd ma discoverisin midagi välja mida teised mulle niipalju on rääkinud. Ma ei tahaks teha nii et me ei sutlegi enam aga tahaks nii et me suhtleks mõõdukalt (:D) sest me oleme nii palju kooos olnud ja see tekitab ikka tülisid ja arusaamatusi. kuid ma proovin ikka nendest üle olla :)


Kuid kui sa peaksid seda lugema siis tea et ma armastan sind ikka , ükskõik mis
olukord meil teatud hetkel on.

2 comments:

  1. Kas sa võtsid pealkirja sellest, et Joonas liitus orksis selel kommuuniga (SOS-seis on sitt) ? :D:D

    ReplyDelete
  2. eii, tegelt ma ei käi enam orkutis ja ma olin ise nii geniaalne ja mõtlesin selle enda peaga välja :D:D

    ReplyDelete