Friday, December 3, 2010

maybe that's what happenes when a tornado meets volcano

Reede (Y) Ma sain täna oma fotoka kätte, ma andsin ta suvel Patricku kätte ja täna sain kätte (ta parandas seda, ma panin ta liiva sisse ja siis seal juhtus midagi mida poleks pidanud juhtuma) ja muidugi oli väga armas Patrickut uuesti näha ja jällegi suuuured tänupilved sinu ja su issi suunas ja ta issil on täna sünna, niiet palju õnne ! :D Ma käisin täna veel oma ema Riinaga india restoranis, seal oli niii haigelt külm et see on täiesti kohutav ( põhimõtteliselt nagu õues) aga toit oli söödav.
Mulle käib veel hullult orkutis närvidele et mulle tuleb koguaeg mingid kirjad et liitu meie klubi vms-ega ja sa annetad koereseltsile 25 senti vms, ja kui ma ei anneta siis mul on nii selline halb tunne et ma olen mingi ilge kurjategija :SMa olen nii väsinud ja tahaks hullult magama minna aga aga Patrick tahab et ma kirjutaks piiika postituse niiet ma pean midagi kirjutama.
Ma lähen homme Yonchic - uga kinno (: Sugulastega peab ka ikka kokku saama .Pärast tulevad veel mingid suvakad Helmeti sõbrad külla.
Mind ajab nii naerma üks lause kui eminem laulab koos rihannaga seda love the way you lie see lause kui eminem ütleb : Told you this is my fault, look me in the eyeball ."
See pole üldse naljakas lause aga se ajab kuidagi hullult naerma mind alati kui ma seda kuulen, muidu mulle see laul ei meeldi eriti.
Me saime täna uue auto , juhuu ! Eelimene läks poole autotee peal katki :D
Mul hakkab vist uuesti nohu tulema ja see on väga halb.

Praeguseks on kõik.

With puss,

Karmen.

No comments:

Post a Comment