Thursday, December 30, 2010

Look, there are the good guys !




Üllatavalt hea reis oli. Et sellessuhtes et kui poleks pööranud tähelepanu asjaolule et Soomes oli -20 kraadi siis oleks kõik super. Minul ja Helmetil oli väga lõbus, me tuiasime kahekesi mööda soome mcDonaldseid(neid on seal palju) sest need olid ainulesed mis lahti oli, kuna oli 2. jõulupüha olid kõik kohad kinni peale nende. Ma ei taha enam tükk aega nendes käia.Rootsis olid ka kõik kinni niiet seal lihtsalt jalutasime, enamus ajast veetsime ikkagi laevas. Kuid Riina oli lihtsalt imelik. Ta ei väljunud kordagi laevast.Tegelikult ta magas terve aeg, ehk söögiajast söögiajani. Me saime ühes päevas 3 korda süüa (hommik, lõuna ja õhtu) ning sõime u 45 minutit, niiet kokkuvõttes oli Riina üleval ühes päevas 135 minutit. Njah, Riina ikkagi ju. Ta ütleb et see on tema kooli väsimus, mis on arvatavasti tõsi, sest mis muu see on.Laevas käisime veel Helmetiga mullivannis . Kui jõudsime Eestisse siis panime kodus kõik üleliigse kohvritest välja et suunduda Saaremaale. Seal oli mõnus ja kodune, olime sugulasetel külas ja käisime SPA-s vesivoodit nautimas. Mul hakkas vesivoodi kuskilt kohast katki minema ja päris palju vett nirises mulle juustesse.Eile vaatasime ka Titanicut mida olen ma palju nääinud aga jah see on nagu the notebooki ja love actually-ga et sellest lihtsalt ei tüdine ära. See on ja jääb puhtaks geniaalsuseks.See on film millele olen ma vist kõige rohkem kaasa elanud :D Alati on kuidagi kurb aga hea tunne kui oled selle ära vaadanud ma ei tea miks.Homme tuleb uusaasta. Loodan et aasta 2011 tuled väga hea.

Praeguseks kõik,

Karmen

2 comments:

  1. jaa Titanic.. ma ka vaatasin seda :) agaa alati kui ma seda vaatan ss mai saa üle ja ikka veits nutan ka... :D love actuallyt ma olen u ... 34(?) korda vaadand ja see on mul suht peas juba aga ikka vaatan üle :)

    ReplyDelete