Wednesday, August 18, 2010

Toilas

ma käisin vahepeal toilas oma vanaema juures, tegelt on asi nii et seal elab ka minu tädi kersti, vanaema Reet vanem tädipoeg toila-joonas või Yonchik õigemini Joonas ning ühe ja poole aastane väiksem tädipoeg Jaanus-jaak.Ma kirjutan igast oma päevast ja lühidat.

1.päev-Kui ma bussiga sinna sõitsin siis mu kõrval istus mingi vene tädi kes kuulaskoguaeg vene räppi terve se 2 ja pool tundi millala ma bussis sõitsin . siis tuli mu tädi mulle vastu ja me sõitsime tema sõbrannadele külla, nad olid lahedad .. Me sellel päeval muud eriti ei teinudki sellepäast ma läksin peaaegu kohe magama kui tagasi koju jõudsime .

2. päev-Ma magasin ülikaua sellel päeval ja kui ma ärkasin siis me läksime randa pärast käisime poes ja öösel vaatasime tähti :)

3.päev- Hommik oli väga palav niiet ma olin hommik otsa arvutis ega tahnud välja tulla kuna palavus oli tappev lõunal kui polnud enam niii palav läksme tädi ja jaanusega jalutama . pärast ma tulin oma tädi ja toila-joonasega kaasa nad läksid hambaarstile ja pärast toula.joonasele dresse ja ujumispükse vaatama. siis kodus vaatasime veel filmi ja pärast läksin magama.


4.päev-oli kohutavalt palav ja me läksime nii suure palavusega vaatama mingit kokkukuivanud juga, se oli niii suur vaev ennast liigutada ja õnneks mul olid ujumisriided all niiet me läksime otse randa ujuma . kodus öösel vaatasime 2-hte filmi "mu armas nõiamoor" ja "kuidas kutist saada 10 päevaga lahti" vms


5. päev-oli suuur äike ja vihm kui ma ärkasin ja se kestis veel tükk aega, ma magasin ka sellelpäeval palju ja lugesin ka. õhtul käisin veel saunas ja muud ei teinudki .


6.päev-Hommikul oa lugesin veel palju ja pärast käisime tädi ja yonchik-uga spa-s siis tegime kooki kui koju jõudsime. pärast tulid meile minule täiesti võõrad külalised ja sõid hullult palju meie kooki :s ma olin pahane


7. päev-Ma magasin sellel päeval klla üheni(ma ärkasin oma tädi karjumise peale kuna ta pani uut tapeeti ja se ei läinud tal sugugi korda) tereve päeva ma mängisin jaanusega ja olin arvutis kuna mull polnud midagi paremat teha, kuid siiski pärast me läksime tuubitama(ma tean et seda tegakse talvel kui on lund aga nad panid mingi rohelise okkalise jalapühkimismati kust lasti alla :D.


8. päev- oli äramineku päev . muud ma ei teinudki kui sõin pannkooke ja rääkisin ebuddysPatrickuga . siis pidin bussi peale minema

nüüd jõudsin koju ja homme lähen hollandisse ja belgiasse niiet tsauu :)

No comments:

Post a Comment