Tuesday, August 10, 2010

Gertrudiga (:

Ma pidin täna terve päer Gertrudit taluma :/. Ei tegelt oli vääga lahe päev :) Ma läksin kell 17.09 gertrudit hoidma kuna meie mõlema vanemad läksid koos teatrisse. Ma arvasin et mind kutsuti gertrudit hoidma kuna ta on üksi ja seda ta ei taha olla aga tegelt oli ta õdi Maarja kodus. Me mõtlesime et läheme toystory 3 - me vaatama aga ei läinud kuna pilet maksis 90.- ja meil polnud nii palju raha :D(me oleks veel tahtnud juua ja popcorni ka osta)niiet me läksime hoopis Bershkasse talle üliilusat jakki ostma.Ja ennem ta näitas mulle orkutist ühe tüdruku pilti kus oli peal nii ilus pluus.Bershkas oli samasugune :) aga mul polnud täna raha kaasas niiet ma ei saanud seda osta . Homme lähen ma Toilasse oma vanaema juurde niiet ma ei saa seda üldse osta :/ aga ma loodan et se ikkagi on seal niikaua. Pärast me läksime bussi et tagasi sõita ja seal me lollitasime ja meil oli niii naljakas :D Nüüd me mõtlesime et me võiksime teha filmiõhtu ja tõime minu kodust filmi "7 weeks notice" ja kavatseme seda vaadata.G ei viitsi kahjuks popcorni teha millest on tõsiselt kahju. Präägust ta koristab , niiet ma lähen teda nüüd kiusama :D


Niiet tsauu, ja head varsti algavat suve lõppu :s



No comments:

Post a Comment