Friday, February 18, 2011

Superman .

Tegelt on nii et mulle on alati meeldinud külm ja kõik teised ebameeldivad asjad mis talve juurde kuuluvad. Sest talv ja lumi on niigi juba nii geniaalsed ja kui midagi halba selle juurde ei kuuluks oleks lihtsalt liiga hea ja see läheks juba imelikuks . Aga praeguseks on mul ametlikult täiesti kõrini talvest. See pole isegi enam talv, see on mingi jäätunud -30 ringis olev ilm tekitab tohutut igatsust suve järele. Aga suvel ma hakkan niikuinii talve järele igatsema :/ Olukord on kohutav.


Aga jesss, lõpuks see tuligi ära ! Suusavaheaeg algas mida pole paljudel koolidel :D ainult vhk-l ja rocal. Ma plaanin ennast korralikult välja magada ja üritada midagi kasuliku teha. Täna lähen ma ühe 4-aastase üliarmsa poisi Martini sünnale , ta oli see kes tahtis mind endale naiseks ja nuttis mu jala küljes :D nüüd on ta juba jõudnud ära otsustada et ta tahab hakata suurena hoopis minu koeraks. aga praegu ma ei oska eriti kirjutada mis ma olen vahepeal teinud, ma ei mäleta üldse millegipärast..

Tsauki

PS ! Ma pidin mainima veel seda et Eliann läheb varsti mu eksklassiõele Londonisse külla ja ma olen nii haigelt jelaous >:C

No comments:

Post a Comment