Tuesday, February 15, 2011

BODY LIKE BAYWATCH, FACE LIKE CRIMEWATCH... oh my

Ilustat sõbrapääva kõigile tagantjärgi :D sõbrapäev möödus mõnusalt, südamlikult ma sain hästi palju shokolaadi (:. Kuid täna oli segane päev. Ma lõpuks sain ikkagi aru üldse mis toimub aga jah, suva see, ma kirjutan liiga segaselt :D Täna sain ma Eliannilt sõnumi et on külmapühad ja et ta ei lähe kooli. Otsustasin ikkagi minna, mul oleks kodus lihtsalt igav olnud. Kui ma kooli jõudsin siis me teesklesime Stellaga et suvi on :D see läks lõpuks ikkagi imelikuks.. Pärast kutsus Stella mu endga kaasa ja rääkis mulle et mõni meist on oma õnne juba vist leidnud :D (Y) See õnnelik pidi olema Jete, kelle üle ma olin nii õnnelik et kohe jube. Aga Markus on veits segane, temast on raske aru saada, niiet Jete õnn jäi kahjuks väga lühikeseks, aga ära muretse, küll see tuleb veel. (:

1 comment: