Friday, February 4, 2011

Or you can do it all the time





Läksime eile õhtul tartusse et laupäeval kuutsemäele sõita. Ennem helmeti bffide juurde minekut läksime ka minu tädi juurde, nad andsid mulle lumeriided, ning nüüd olen ma saanud siis oma "tordist" (sellest rõvedast mantlist lahti) kuni märtsini THANK GOD eile olin ma nii nõmedalt kaua üleval et ma läksin magama alles kell 6 ja ärkasin üles kell 8 :s ma ei tea kuidas ma mäel vastu pean. Veel tahaks ma edastada Miriamile vabandused et ma ei saanud sinuga tulla shokolaadi komplekti nautima, ma kahetsen. Mul tulevad iga talv täiega imelikud hallutsinatsioonid peale , eile nägin ma kuidas hiigel jääpurikas kukkus mulle pähe, ma lihtsalt lampi karjatasin tänava peal :D:D mingi nädal aega tagasi nägin ma ka härjapõlvlasi , siis ma ka hullult ehmusin :D

ja täna on Stella sünnipäev niiet hullult palju õnne sulle !! : *


fin

No comments:

Post a Comment