Saturday, November 13, 2010

If you could see me now


Non-going-to-school- day! Tegelikult ei lähe ma üldse kooli kuni neljapäevani , mistõttu pean ma niipalju jälle järgi õppima :S Tuli angiin :S Mind on niii raske viimasel ajal rõõmasks teha, eelmisel veerandil puudusin ma juba mingi 2-3 nädalat ja nüüd veel natuke. Kuid Riina suutis ikka mind natuke rõõmustada , võttes sahtlist välja peidetud Geisha karbi :) Täna juhtus veel selline asi et ma nägin unes et ma paindun täiega ja kui ma üles ärkasin oli mul ikka selline tunne, niisiis ma proovisin oma jala panna sirgelt üles oma kõrvale seistes samalajas ühe jala peal (nagu baleriinid teevad) aga see ei õnnestunud ja ma väänasin oma jala raskelt välja niiet eriti kõndida ei saa, lonkan :D Muud pole midagi eriti. Kurgul on ülivalus. Mandlid lõigatakse vist varsti ära :S


Ärge proovige painduda kui te ei suuda , võib lõppeda halvasti !

Au revoir

No comments:

Post a Comment